Servis i povrati

Servis i povrati na Medical Direct

Ako slučajno iz bilo kojeg razloga niste zadovoljni kupljenim proizvodima, možete nam ih vratiti u roku 14 dana od kada Vam je roba isporučena i mi ćemo Vam vratiti novce. Molimo da uz proizvod navedete razlog povrata, broj računa i ako je potrebno IBAN računa na koji Vam možemo vratiti novce.

Troškove povrata snosi kupac. Molimo Vas nemojte nam povrate slati redovnom službom Hrvatske pošte, nemaju dobru uslugu i postoji mogućnost da paket do nas ne dođe. Dostavne službe s kojima imamo dobra iskustva su GLS, DPD, Overseas i Paket24 (iako je i to Hrvatska pošta imaju bolju uslugu).

Pogledajte detalje u našim Općim uvjetima online kupovine.

Ako Vam se neki od kupljenih proizvoda pokvari i želite ga popraviti, molimo Vas da nas kontaktirate. Ako je proizvod u jamstvenom roku, besplatno ćemo ga popraviti ili zamijeniti novim. Ako proizvod nije u jamstvenom roku moguća je naplata troškova servisa. Troškove dostave proizvoda na servis i povratka sa servisa snosi kupac.