Pomoć

Često postavljena pitanja

  1. Surađujete li sa HZZO-om?
    • Ne surađujemo sa HZZO-om i ne primamo doznake.
  2. Imate li fizičku trgovinu?
    • Da, imamo fizičku trgovinu na adresi Prudnjaci 26b, HR-10437 Bestovje.
  3. Koje Vam je radno vrijeme?
    • Radno vrijeme nam je radnim danom od 08 do 16 sati, a subotom od 9 do 13.
  4. Gdje možemo poslati robu na povrat ili servis?
    • Adresa za servis i povrat je: Prudnjaci 26b, HR-10437 Bestovje. Robu obavezno zapakirajte u originalnu ambalažu koju ćete spakirati u zasebnu kutiju kako se originalna ambalaža I proizvod ne bi oštetili. U kutiju, ukoliko se radi o povratu obavezno na poleđini računa napišite IBAN na koji možemo izvršiti povrat.
  5. Hoće li me dostavljač kontaktirati?
    • Ako ostavite broj mobilnog telefona dostavljač će Vam poslati SMS poruku s okvirnim vremenom u kojem možete očekivati dostavu.
  6. Jesu li proizvodi koje prodajete novi ili rabljeni?
    • Prodajemo isključivo nove proizvode.
  7. Izdajete li e-račun?
    • Da, izdajemo e-račune svima kojima je potrebno.
  8. Izdajete li R1 račun?
    • Da, izdajemo R1 račune. Kako bi smo ga mogli izdati, obvezno navedite točan naziv poslovnog subjekta i OIB.
  9. Kada će mi biti dostava?
    • Ukoliko napravite narudžbu radnim danom do 13 sati paket šaljemo isti dan, a dostava će biti sljedeći radni dan.
  10. Zašto ne uspijevam platiti karticom?
    • Ne primamo Diners kartice;
    • Niste uspješno obavili proces autorizacije kartice;
    • Na svom računu dovoljno novca za obavljanje kupovine;
    • Zbog nekog tehničkog problema, primjerice, "pucanja veze" između trgovine i vaše banke.
    • Pokušavate platiti na rate. Ne omogućavamo plaćanje na rate.
  11. Imate li proizvode na skladištu?
    • U pravilu sve proizvode držimo na skladištu. Ukoliko neki proizvod nemamo na skladištu nećete ga moći dodati u košaricu. Naša internet trgovina je vrlo transparentna i u opisu svakog proizvoda je napisano pravo stanje na skladištu.
  12. Dostavljate li izvan Hrvatske?
    • Ne, kako bismo održali visoku kvalitetu usluge ne dostavljamo izvan Hrvatske.
  13. Dolaze li vaši proizvodi s uputama i jamstvom?
    • Da, gdje god su upute potrebne i/ili roba dolazi sa jamstvom šaljemo upute i jamstvo.
  14. Mogu li naručiti telefonom?
    • Da, naravno. Slobodno nas nazovite. Mi smo ovdje da Vam pomognemo.
  15. Da li su cijene na vašoj stranici sa PDV-om?
    • Da, cijene na našoj internet trgovinu izražene su s PDV-om.
  16. Da li ću dobiti račun za kupljenu robu?
    • Da, sa svakom narudžbom šaljemo i račun.

Kako naručiti?

Kako naručiti proizvode s Medical direct

Naručiti nikada nije bilo jednostavnije

  1. Napunite košaricu svime što Vam treba.
  2. Registrirajte se ili naručite kao gost.
  3. Platite karticom, preko PayPala, uplatom na račun ili odaberite plaćanje pouzećem i platite dostavljaču. Više o načinima plaćanja...
    Ne može jednostavnije.

Dostava je uvijek besplatna. Više o dostavi...
Naručene proizvode predajemo dostavnoj službi svaki radni dan u 14h. Dostava u pravilu traje 1 do 2 radna dana.
Ako imate problema s naručivanjem slobodno nas kontaktirajte.
Ako želite dobiti R1 račun samo unesite OIB i naziv poduzeća u pripadajuće kućice. Stvarno nije komplicirano.