medicaldirect.hr

Često postavljena pitanja

  1. Surađujete li sa HZZO-om?
    • Ne surađujemo sa HZZO-om i ne primamo doznake.
  2. Imate li fizičku trgovinu?
    • Da, imamo fizičku trgovinu na adresi Prudnjaci 26b, HR-10437 Bestovje.
  3. Koje Vam je radno vrijeme?
    • Radno vrijeme nam je radnim danom od 08 do 16 sati, a subotom od 9 do 13.
  4. Gdje možemo poslati robu na povrat ili servis?
    • Adresa za servis i povrat je: Prudnjaci 26b, HR-10437 Bestovje. Robu obavezno zapakirajte u originalnu ambalažu koju ćete spakirati u zasebnu kutiju kako se originalna ambalaža I proizvod ne bi oštetili. U kutiju, ukoliko se radi o povratu obavezno na poleđini računa napišite IBAN na koji možemo izvršiti povrat.
  5. Hoće li me dostavljač kontaktirati?
    • Ako ostavite broj mobilnog telefona dostavljač će Vam poslati SMS poruku s okvirnim vremenom u kojem možete očekivati dostavu.
  6. Jesu li proizvodi koje prodajete novi ili rabljeni?
    • Prodajemo isključivo nove proizvode.
  7. Izdajete li e-račun?
    • Da, izdajemo e-račune svima kojima je potrebno.
  8. Izdajete li R1 račun?
    • Da, izdajemo R1 račune. Kako bi smo ga mogli izdati, obvezno navedite točan naziv poslovnog subjekta i OIB.
  9. Kada će mi biti dostava?
    • Ukoliko napravite narudžbu radnim danom do 13 sati paket šaljemo isti dan, a dostava će biti sljedeći radni dan.
  10. Zašto ne uspijevam platiti karticom?
    • Ne primamo Diners kartice;
    • Niste uspješno obavili proces autorizacije kartice;
    • Na svom računu dovoljno novca za obavljanje kupovine;
    • Zbog nekog tehničkog problema, primjerice, "pucanja veze" između trgovine i vaše banke.
    • Pokušavate platiti na rate. Ne omogućavamo plaćanje na rate.
  11. Imate li proizvode na skladištu?
    • U pravilu sve proizvode držimo na skladištu. Ukoliko neki proizvod nemamo na skladištu nećete ga moći dodati u košaricu. Naša internet trgovina je vrlo transparentna i u opisu svakog proizvoda je napisano pravo stanje na skladištu.
  12. Dostavljate li izvan Hrvatske?
    • Ne, kako bismo održali visoku kvalitetu usluge ne dostavljamo izvan Hrvatske.
  13. Dolaze li vaši proizvodi s uputama i jamstvom?
    • Da, gdje god su upute potrebne i/ili roba dolazi sa jamstvom šaljemo upute i jamstvo.
  14. Mogu li naručiti telefonom?
    • Da, naravno. Slobodno nas nazovite. Mi smo ovdje da Vam pomognemo.
  15. Da li su cijene na vašoj stranici sa PDV-om?
    • Da, cijene na našoj internet trgovinu izražene su s PDV-om.
  16. Da li ću dobiti račun za kupljenu robu?
    • Da, sa svakom narudžbom šaljemo i račun.

Kako naručiti?

Kako naručiti proizvode sa Medical direct

Naručiti nikada nije bilo jednostavnije

  • Napunite košaricu svime što Vam treba.
  • Registrirajte se ili naručite kao gost.
  • Platite karticom, preko PayPala, uplatom na račun ili odaberite plaćanje pouzećem i platite dostavljaču. Više o načinima plaćanja...
    Ne može jednostavnije.

Dostava je uvijek besplatna. Više o dostavi...
Naručene proizvode predajemo dostavnoj službi svaki radni dan u 14h. Dostava u pravilu traje 1 do 2 radna dana.
Ako imate problema s naručivanjem slobodno nas kontaktirajte.
Ako želite dobiti R1 račun samo unesite OIB i naziv poduzeća u pripadajuće kućice. Stvarno nije komplicirano.

Medical direct logo

Hrvatska medicinska trgovina

Ured, trgovina i skladište
  • Prudnjaci 26b, HR-10437 Bestovje

Radno vrijeme
  • pon - pet: 08:00 - 16:00
  • sub 9:00 - 13:00

Kontakt
2022 © Medical Direct d.o.o.